Friday, February 15, 2013

denda

dulu masa sekolah agama. sewaktu usia masih mentah belum remaja, aku pernah kena denda.sebab tak hafal ayat-ayat bahasa arab tu.rare ok. sebenarnya ustaz tu tak tahu pun yang aku sengaja tak nak jawab sebab nak tengok apa denda dia. EH.

kemudian..


dan jawapan ustaz mudah. "saya tak peduli" amboi amboi


aku pergi weh. pergi.dan tiba tiba sekarang ni aku teringat semula semua ni. aku syak ustaz tu dulu tangkap cintan dengan ustazah ni tapi segan nak mengorat lalu jadikan aku sebagai umpan untuk depa bercinta.kemain. denda paling sadis. korang?