Monday, February 25, 2013

cara nak bagitahu "leave me alone"

kemain tajuk panjang nau.mungkin kita ni kadang-kadang nak menyendiri.tapi kadang-kadang juga ada je si polan yang datang mengganggu tak henti-henti. ajak bergangnam style lah ajak berwebcam la blablabla.

kadang tu penat buat muka seposen dengan niat dia paham. tapi,harammmm.

solusi?

suruh kawan kengkonon call.


sambil bergangnam buat-buat tak tahan berak. ekspresi tu penting


buat sesuatu yang dia sendiri tak tahan , macam ceramah dll.

kalau tanya aku,aku dah buat semua ni.dan memang sangat berhasil. goodluck. eh
*exam mood*