Thursday, January 3, 2013

tips menolak cinta

"macam mana nak cakap dekat orang tu yang kita tak 
nak lebih dari seorang kawan je dengan dia"  - xoxo rahsia.


alasan you dah so basi. tapi sejujurnya,benda ni memang betul.sebab kenapa orang tu tak bersedia,kerana dia betul-betul nak langsai kan segala tanggungjawab sebelum menjadi lebih bertanggungjawab.ah,tak jalan? try nombor dua.


hohoho.Alhamdulillah.sejuk segala usus mendengar.lembut dan penuh makna you. hihi. tapi tapi tapi, adakah si polan itu benar-benar boleh terima?atau "booo.bajet alim pulak kau" hm hm ok. next is..

cuba je la explain dengan segala macam alasan pun.dengan tegas dan sopan.kurang kan layanan mesra seperti sebelumnya. yela,kalau nak putuskan silaturrahim berdosa pula. tapi nak reject depan-depan,takut kena santau pula. ye dop? *ada lagi ke main santau? -..-'

tertarik untuk aku kongsikan kata-kata dari Usman Awang :

 "melayu itu orang yang bijaksana.nakalnya bersulamkan jenaka.budi bahasanya tidak terkira. kurang ajarnya tetap santun.jika menipu pun masih bersopan.bila mengampu bijak beralas tangan." -karya Melayu.

motif?
jadi, hati-hati je lah dalam melakukan sesuatu perkara.

dan sekiranya masih tidak berjaya.hm hm hm. aku pun tak tahu.soal hati kan?


kahkahkah. luls sangat?dah la.aku fail bab macam ni. jangan tanya.bai