Tuesday, October 16, 2012

kawan : maya vs realiti

em em. macam mana nak mula kan eh

ok. sebenarnya aku ni agak pemalu juga lah.walaupun dalam ni nampak macam gila slumber, lejen dan ohsem. tapi hakikatnya kemaluan itu lebih tinggi dari keegoan dalam ni.

dan
boleh tanya siapa yang pernah jumpa aku.

dan
baru-baru-baru ini.dalam tahun ni juga bole kata aku bertemu ramai rakan maya. dari blog,fesbuk, twitter, terus face-to-face. dan perasaan itu macam. "wow"

pernah orang tanya.

"kenapa kau lagi ramai kawan maya. kau macam tak nak bergaul je dengan 
kawan-kawan yang ada kat sebelah kau"

bagi aku,biarlah kenapa itu terus menjadi persoalan.asal itu keselesaan utk aku,
dah cukup baik. dan aku rasa rata-rata rakan maya tahu jawapan ia kenapa. okbai.

mungkin lebih di percayai kot?