Saturday, July 14, 2012

untuk seorang kawan ni.

kadang tu,
tak semua benda  kita harap akan jadi.
kadang tu benda nampak macam berjalan dengan baik dan elok je.
tapi last minute nanti boleh m.u.s.n.a.h
ada sesetengah perkara tu pula berlaku di luar jangkaan.
tiba tiba yang kita tak duga tu pula datang berduyun duyun,
dan tiap tiap apa jadi tu mesti ada sebab.
ada hikmah. don't give up.keep on exploring chances.ok bebi?

haa.siap dah projek aku dengan adik.kalau tak dapat A nanti siap lah.