Thursday, July 12, 2012

apa masalah dia sebenak nya?

semalam-semalam kots.aku keluar.masa tu dalam tren.
aku kusyuk baca buku.tiba tiba seorang lelaki duduk sebelah.dem betei lah.
dah sah sah coach perempuans.boleh pula dia menyelit.duduk sebelah aku pula tu.
motif?

kemudian,
dia banyak bertanya dekat aku.macam macam.
mula mula tanya tentang perjalanan sini ke tanjung malim-aku jelaskan
kemudian tanya berapa lama KTM wujud.dah lama ke.laju ke tak.
banyak.macam macam

nak je aku sound "kau ingat aku ni pekerja KTM ke segala jadah sejarah aku nak tau"
tapi aku membatalkan niat.abang usop pesan "sentiasa hadap dengan senyuman"
dan aku amalkan.hihi.

lepas tu,
dia tanya umur,sekolah mana (sekolah?hihi) asal mana,nak ke mana.
rasa nak campak je biodata kat dia.penat layan.penat.
tak nampak aku sedang kusyuk membelek buku ke apa?
last last,aku pasang earphone.buka lagu kuat sikit.pejam mata.feeling nak tidur.

baru lejen.

"Lil'Mama show me how you move it.
better yet,put your back into it.
do you thing like it ain't nothin'to it
shake sh-sh-sh shake that ass girl"

disco inferno.

lepas tu aku dengar dia cakap "ohh..minah hip hop rupanya"

harooooommmmmm.mamat ni menguji kesabaran sungguh.last last gua blah duduk depan.