Tuesday, May 29, 2012

newbie.

aku ada seorang kawan ni yang dah lama kenal.dan dia ni baru buat blog.yang pelik,setiap kali followers dekat blog dia bertambah,dia mesti mesej aku "yeay,followers aku dah 20,30,40" dan seterusnya seterusnya lah kan. kahkahkah.pada suatu hari,seperti biasa dia mesej aku lagi.

dia : "cik,followers aku dah 47 ^^.haha"

aku dengan stress nya baca mesej tu,terus aku reply

kahkah.begini lah.lepas tu dia balas pula 


haha.ok,salah aku ke?dia excited gila bak hang.dia ni memang jenis kelakar gila tau.so,kalau nak berkenalan ke apa ke,tinggalkan nombor di ruang komen ye.dan  aku harap dia akan terus berblogging tanpa putus asa. dan boleh la jadikan aku sebagai pembakar semangat ok.haha.dan mahap la weh,malas nak masukkan link kau.haha.dan aku harap,lepas ni kalau bertambah lagi,text je aku ok? :p