Sunday, February 26, 2012

received call

017-307671*

hello,ini iqa ke?
siapa ni?
takde.nak tau ni iqa ke bukan.
yelah.kau yang call,kau patut tahu la siapa kan.
eleh.aku tanya je pun.kalau kau iqa,iqa lah.kalau bukan,jangan perasan jadi iqa la.

pap.aku letak.manusia macam ni pun ada?kalau tak kenal jangan kacau ok.kalau kenal,jangan main main ok.pakwe aku tali pinggang hitam ok.hihi.kalau dulu,aku syak ni kerja anip.tapi sejak dia da ada makwe baru,aku rasa bukan dia lagi.dem.


tak sia sia aku beli buku resepi kan.hewhew.
ok,cepat teka apa nombor hujung tu.jeng jeng. :D