Monday, February 20, 2012

mandi merendek.

kawan aku ajak beriadah di pusat akuatik petang petang.katanya sesekali berenang sehat juga badan.sama ada dia perli aku ni badan yang makin mengembang atau dia benar benar ikhlas nak ajak mandi,itu aku tak pasti.


mesti lah malas.tak tak.bukan malas,cuma aku bab bab macam ni tiba tiba alim tu lebih.mungkin tak biasa.mungkin tak minat juga.boleh jadi lah kan.kalau pantai ok lah doh.ni berendam ramai ramai satu tempat.dan benda yang boleh buat aku segan bila...


amek kau.terjuluq lidah si peah.ok.paham paham je lah kan.
aku malas buat arrow.have fun kawan.haha.