Thursday, January 5, 2012

salah guna.

ada orang lebih suka mendekatkan diri pada tuhan bila dah terdesak.minggu depan nak exam, minggu ni lah sebok nak taubat,solat hajat segala bagai.kemudian habis je exam,enjoy perangai lama semula.konon nya nak hujahkan "tuhan kan maha pengampun.jangan nak risau". hebat betul ilmu yang kau ada.memang betul.tapi salah erti kan.

dan ada orang suka gunakan seseorang bila dalam kesusahan.selama hidup dekat tempat sama tak pernah tegur sapa,tiba tiba bila dah meroyan sunyi seorang diri,baru lah muka nak manis bagi senyum.baru lah mulut nak ringan buka untuk borak borak.

dan dan dan manusia ni bijak.tapi banyak benda yang di salah aplikasi kan.seringkali salah tujuan dan niat.kita bukan maksum dan tak lari dari silap. tapi kalau ye pun biarlah niat yang ikhlas dalam apa apa.kan kan kan.peace yaww :D