Sunday, January 1, 2012

azam.

pejam celik dah tahun 2012.sebetulnya aku rasa macam baru semalam habis spm dan serabut pilih nak study mana.tapi tup tup dah nak keje pun.hihi.dan macam biasa,tiap tiap tahun bila masuk tahun baru,semua mula pasang azam.aku dah pasang pun masa tahun baru islam hari tu.dan macam biasa juga,selalunya aku takkan bagitahu apa azam aku.hihi.niat diam diam,belajar untuk tunaikan,dah tertunai baru tick dan yeay!hihi.tahun lepas,Alhamdulillah,apa yang aku hasrat dah tertunai.dan tahun ini aku harap,aku mampu untuk tunaikan juga.yang penting,kena berusaha untuk merialisasikan sesuatu.ewah.


hai.nama saya Azam.tahu tak umur saya berapa tahun ni?kikiki.

dan yang sebetulnya,bila tahun semakin mara ke hadapan,dunia semakin moden dengan pembangunan,dan umur kita semakin singkat dalam meneruskan kehidupan.cubalah untuk perbaiki yang kurang,dan tambah kan dengan apa yang boleh menjamin di masa hadapan. kurangkan dosa,tingkatkan pahala.hihi.renung renung kan dan selamat tahun baru semua. :)