Friday, November 11, 2011

okay,kau baik sangat.


" to be wronged is nothing unless you continue to remember it "
-confucius.

macam macam yang aku saksi kan kebelakangan ini.gelagat manusia yang asek menjaja cerita orang ke sana ke mari.ada juga yang sokseksoksek berkata begitu begini.okay,mungkin kau rasa diri dah sempurna.tapi kau lupa,tak semua yang ada pada diri kau boleh buat semua orang suka dan sebaliknya juga.mungkin kau cukup baik di mata ibu bapa,kekasih hati teman rapat.tapi di mata orang lain?tak semua sependapat kan.

tak salah perbaiki diri sendiri sebelum solekkan orang lain.kalau aku nak bercerita,aku pasti kan aku ada asas secukupnya dan lakukan mana patut dan tinggalkan mana tak patut.kalau ada ilmu tapi abaikan juga,serupa kau cakap kosong.kau dengan dia 2x5 tiada beza.nak perbetulkan biarlah kena cara nya.sekian.senyum :)

katil aku penuh dengan bantal.kalau pusing kiri kanan tak lah terjatuh.haha.bajet baby betul -.-