Thursday, August 18, 2011

why you so serious??

aku memang banyak berahsia dan sukar di mengerti.dan aku bukan suka menyusahkan tapi tak marah bila di susahkan.aku memang berjiwa agak sentimental dan sangat peka serta penuh kaseh sayang.hehe ;D yang penting aku mudah memaafkan tapi sukar melupakan.ah,tak payah nak jeles sangat lah.ni berdasarkan bulan kelahiran aku.

dan selaku anak kedua,aku merupakan seorang yang bersifat air.suci,sejuk, nyaman dan menenangkan.haha.jadi bila emosi aku sedang okay,kau jagalah dia sebaiknya.dan bila aku gagal mengawal pembiasan hormon,kau beragak lah pula.manusia ada limit.okay?why you so serious iqa?haha

pee ass : aku lapa kot.semalam sahur dengan milo,buka dengan megi.tadi pagi terlepas sahur. ;'( petang ni nak buka luar. masalah kegemokan di sebab kan diet yang tak terkawal.haha.motif untuk sendiri.

muka kusyukkk study.tak menahan.haha.