Sunday, July 10, 2011

PEREMPUAN

Gosip dan Umpatan - tidak di nafikan ia nya sangat lah sebati dengan kaum hawa. tapi certain people je lah. ada jenis yang memnag kaki melayan dan ada juga yang lebih selesa untuk mendengar dan berdiam. kau musuh dengan si polan A tapi dalam masa yang sama kau still nak
stalk pasal si polan A.

Emosi dan Akal - berdasarkan diri aku sendiri, aku rasa majoriti perempuan macam ni. lebih mengikut emosi barulah nak fikir sebab akibat pathophysiology dan segala nya lah. kan? lepas dah marah, luah sana sini,maki kaw kaw, baru terdiam dan nak berfikir. "eh, betul ke cara aku ni? " hmm. hakikat ;)

Tikam belakang -it's normal kalau kau berkawan baik dengan orang tu hari ni dan esok kau bermusuh dengan dia. tapi aku tak faham dengan manusia yang tinggi sangat PHD dia ni. sampai kan orang berjaya pun, dia nak sumpah seranah. kenapa sayang?kenapa ? bersaing secara positif lah,dan kalau seribu kali kau benci dia sekali pun, tak perlulah nak menjaja cerita sana sini.

Kesempurnaan - kalau nak buat kerja, penting kan segala kesempurnaan, bukan apa cuma nak yang terbaik je kan? tapi yang tak syiok tu kalau kau tak betul tapi sebok nak betul kan orang lain. harem weh.harem. ada tu pula yang jenis penting kan kesempurnaan luaran je.tapi bab lain?